Planując wyjście do sklepu nie zastanawiamy się, czy mamy przy sobie portfel lub nawet kartę. Obecnie możemy nawet skorzystać z płatności telefonem przez aplikację bankową lub użyć opcję płatności w naszym smartwatchu. Takie rozwiązania bardzo mocno upraszczają dokonanie transakcji bezgotówkowej, a dodatkowo niejednokrotnie ratują osoby, które zorientowały się przy kasie, że zapomniały swojej karty lub portfelu.
Przedsiębiorstwa, które nie oferują usług terminalowych są po prostu stratne oraz narażone na rozprzestrzenienie się opinii niezadowolonych z tego powodu klientów. Jeżeli jednak jesteś właścicielem firmy I myślałeś o podłączeniu terminala płatniczego, jednak boisz się o koszty związane z zakupem oraz utrzymaniem takiego sprzętu, to ten artykuł powinien rozwiać jakiekolwiek wątpliwości I sprawić, by Twoi klienci mieli większą swobodę płatności.
Program Polska Bezgotówkowa
Z myślą o małych I średnich przedsiębiorstwach, które są zainteresowane przyjmowaniem płatności bezgotówkowych oraz chcących ograniczyć jakiekolwiek dodatkowe opłaty z tytułu samego posiadania terminala I wykonywanych na nim transakcji, fundacja Polska Bezgotówkowa stworzyła program Polska Bezgotówkowa, czyli darmowy terminal wraz z pokryciem jakichkolwiek kosztów związanych z przekazaniem, dzierżawą lub samym nabyciem terminala, a także uruchomienie usługi, dodatkowo brak opłat transakcyjnych przez okres uczestnictwa w wymienionym wyżej Programie, a jego głównym celem jest upowszechnianie płatności za pomocą kart płatniczych. Trzeba zaznaczyć, iż powyższy program zapewnia najnowocześniejszą technologię terminali płatniczych, które dopasowane są do potrzeb biznesu, przedstawia również czytelne I transparentne warunki umowy, zobowiązuje się do szybkich rozliczeń transakcji, a także umożliwia wsparcie przez pomoc mobilnego opiekuna handlowego, dzięki czemu będziemy mogli czuć się bezpiecznie I pewnie w każdym momencie.
Warunki do przystąpienia:
1. Musimy posiadać numer NIP, czyli Numer Identyfikacji Podatkowej.
2. Prowadzimy sieci handlowo usługowe obejmujące mniej niż 5 placówek lub działamy w ramach franczyzy obejmującej nie więcej niż 5 placówek.
2. Nie jesteśmy operatorami automatów vendingowych oraz innych terminali samoobsługowych, takich jak biletomat, bankomat, parkomat.
3. Nie przyjmowaliśmy płatności bezgotówkowych w okresie ostatnich 12 miesięcy.
4. Zobowiązujemy się, iż nie będziemy stosować dodatkowych opłat od klientów płacących kartami.